Partou

Buitenschoolse opvang bij Partou
Plezier en ontspanning na een drukke schooldag zijn bij ons belangrijk. Kinderen kunnen vrij spelen maar hebben ook de keuze uit een breed, gevarieerd activiteitenaanbod. Naar buiten, bewegen, creatief en muziek staan hierbij centraal. Met verrassende activiteiten inspireren we de kinderen en helpen we ze spelenderwijs te leren en de wereld te ontdekken. Beide locaties hebben ook een 8+ groep en bieden 8+ activiteiten aan.

In de vakanties hebben we een afwisselend vakantieprogramma en trekken we er lekker op uit: we gaan naar het bos met onze eigen natuurbus, bezoeken het Twiske of een museum. En we bieden unieke workshops aan (graffiti, djembé, dans etc), een spannende sport/spel activiteit of gaan lekker koken.

Onze ouders kunnen via het digitale platform en app met foto's en korte verslagen de dag van hun kind op afstand meebeleven. Hierdoor krijgen ze een nog beter beeld van wat zich afspeelt op de bso.

De Partou-vestigingen aan de Dorpsstraat 50 en Zonnedauwstraat 2 halen de kinderen op van alle scholen in Landsmeer dus ook van De Stap.

Meer informatie over onze vestigingen, openingstijden of tarieven vindt u op
www.partou.nl/dorpsstraat50-52 of www.partou.nl/zonnedauwstraat

Leerling aan het woord

"Je kan hier goed werken en je kan hier ook veel leren en ik vind het hier heel fijn."

Jaimie (groep 3)